Kada govorimo o kancelarijama, prva asocijacija većini je monoton prostor koji je pritom hladan i vezujemo ga za gomilu posla. Kancelarija je naša druga kuća, jer oni koji rade u njoj tu provode trećinu svog dana, a nekada i više. Kancelarijski prostor mora biti inspirativan i dovoditi do produktivnosti kako biste se i vi a i ostali zaposleni u njemu osećali prijatno. On treba da odiše profesionalnošću i da uliva poverenje potencijalnim klijentima. Ovaj prostor često ometa poslovanje a da toga u prvu ruku nismo ni svesni, i baš zato treba da se potrudite oko njega, kako bi vam rad i boravak u njemu bili lepi. Efikasno opremanje je ključno za poslovanje i sigurno će doprineti i većoj produktivnosti svih zaposlenih. I zato evo nekoliko ključnih stvari na koje bi trebalo da obratite pažnju prilikom uređenja kancelarijskog prostora.
Manje je više
Parola manje je više je svakako poželjna pri uređenju svih prostora, a ne samo kancelarije. Nema potrebe da se prostor za rad pretrpava stvarima koje u većini slučajeva nećete ni koristiti. Najbitnije je da imate prostran radni sto i udobnu kancelarijsku stolicu, jer ćete u njoj provoditi veći deo radnog dana. Radni sto treba da bude dovoljno prostran da na njemu može da stoji računar ili lap top, zatim ostala dokumentacija i pribor koji su neophodni za rad. Ergonomski dizajn može doprineti zdravijim zglobovima i leđima, pa birajte ovakve modele. Isto važi i za stolicu, jer je potrebno da sačuvate zdrava leđa.
Uz radni sto je poželjno da imate komodu sa fiokama, kako bi vam svi dokumenti koje koristite u radu bili na dohvat ruke. Takođe, poželjno je da imate i ormar u kancelariji u koji ćete odlagati dokumentaciju, pa ona neće biti vidljiva i skretati pažnju i vas ali i klijenata. Trudite se da vam odložena dokumenta budu poređana u registratore i uredno složena, jer ćete na taj način izbeći haos i nered.
Kancelarijski materijal je važan
Pribor koji se koristi u radu veoma je bitan za svako poslovanje. Iako većina poslova u današnje vreme diktira lap top ili računar kao osnovno sredstvo za rad, kancelarija mora imati i neki osnovni pribor. Hemijske olovke, papir, rokovnici, heftalice, lepljiva traka su neohodan pribor u svakom radnom prostoru. Takođe, rokovnici, olovke, markeri mogu biti odlični kao poklon poslovnim partnerima. Zepelin reklamni materijal nudi širok asortiman proizvoda koje možete izabrati da darujete klijentima i saradnicima. Pored toga Zepelin reklamni materijal u ponudi ima veliki broj gedžeta koji vam mogu koristiti u svakodnevnom poslu. Svaka kancelarija treba da ima sat kao i držač vizit kartica koje ćete davati klijentima, a Zepelin reklamni materijal sve to nudi po odličnim cenama.
Boje i osvetljenje igraju glavnu ulogu
Svetle boje u radnom okruženju daju prostranost i čest su izbor kada je u pitanju boja zidova koja će krasiti radni prostor. Međutim, poslednjih godina, dolazi do eksperimentisanja na ovom polju pa su tamnije boje te koje ubrzano dobijaju na popularnosti. One mogu imati brojne prednosti, elegantne su i izgledaju moćno. Utiču na povećanje samopouzdanja i motivišuće deluju na zaposlene. Kombinujte tamne nijanse sa svetlijim elementima, poput belog nameštaja, kako biste izbegli depresivan izgled prostora. Prirodno svetlo je najbolji izbor za radni prostor, ali mnogi prostori nemaju dovoljno izvora prirodne svetlosti. Zato je odabir dobrog osvetljenja u kancelariji veoma važan. Neka rasveta stvara kontraste i naglašava određene delove kancelarije. Lampa sa toplim svetlom učiniće da vaš rad bude prijatniji.
Dekoracija i biljke za toplinu prostora
Kao što je već napisano, radni kutak ne treba da bude monoton ali ni pretrpan. To ne znači da ne treba da ga malo dekorišete u skladu sa svojim željama. Slika ili neka figura, uneće malo topline u prostoriju. Biljke su uvek dobra opcija i poželjne su u svakoj kancelariji. Zdrave su, prečišćavaju vazduh i izgledaju lepo bez obzira na vrstu i veličinu. Naravno, to ne znači da prostor treba da pretrpate saksijama sa biljkama, ali jedna ili dve biljke su sasvim u redu.
Sala za sastanke je podjednako bitna
Ukoliko u sklopu kancelarije imate deo za sastanke ili pak posebnu salu za ovu svrhu, najbitnije je da nabavite udoban radni sto i stolice ili fotelje. I ovaj kutak možete dekorisati biljkama ili eventualno nekom slikom. Princip manje je više važi i za prostorije u kojima se vode sastanci, jer ne želite da vam nepotrebne stvari odvlače pažnju u toku razgovora. Zato neka sala bude jednostavno ali sa ukusom opremljena, kako biste zadržali fokus za pregovore sa klijentima. Poželjno je da sala ima dovoljno prirodnog svetla, kako bi prostor delovao prirodnije i toplije.