Sveska i laptop na radnom stocicu

Venčanje mnogi smatraju jednim od najznačajnijih dana života! Kad je već tako bitan i važan – red je da ovaj događaj bude i sasvim veličanstven, zar ne? Venčanje ima notu svečanosti po svojoj samoj suštini – spektakularno “Da!” predstavlja sam začetak zajedničkog bračnog života dvoje ljudi i pristanak na sve što ih čeka u budućnosti. Ima li svečanijeg trenutka od tog?

Zbog svega ovoga, mladenci osećaju veliku potrebu da venčanje organizuju što bolje mogu i prirede sebi, ali i porodici i prijateljima koji mu budu prisustvovali, veličanstveni događaj za pamćenje. Istražili smo šta je najvažnije prilikom osmišljavanja svadbe i njenih elemenata i došli do očekivanog odgovora – dobra organizacija je ključna! Praktične savete za organizaciju venčanja saznajte u nastavku teksta!

Odabir prostora za venčanje – šta treba uzeti u obzir

Dobar odabir prostora za venčanje osnovni je preduslov organizacije venčanja za pamćenje. Organizacija venčanja u Beogradu na visokom nivou podrazumeva vrlo detaljno osmišljavanje uređenja prostora za venčanje, a prethodno i njegovog odabira. 

Prostor bi trebalo da bude: skladan broju gostiju, čist i uredan, dobro organizovan i svetao. Dakle, nije cilj pronaći što veću salu za venčanje, već onu koja će najbolje odgovoriti vašim potrebama u pogledu broja gostiju koji planirate da pozovete. Osim toga, prostor za venčanje treba da bude čist i uredan – bez kompromisa.

Dobro organizovan prostor znači da je jasno gde je osmišljeno da bude mesto namenjeno za stolove sa hranom, gde je podijum za igru, a gde prostor za muzičare, kao i mladenački sto. Osim ovih osobina, prostor za venčanje koji odaberete treba da bude dobro osvetljen – kako prirodno, tako i veštački, kvalitetnom rasvetom. Pogledajte svaki od ovih elemenata prilikom odabira enterijera za venčanje. 

Moć detalja – nezaboravno venčanje uz ove sitnice

Mlada u venčanici i mladoženja

Znate li kolika je moć detalja? I najmanji gest ili lep dekorativni element koji govori o trudu može osvojiti gosta i na njega ostaviti ogroman utisak! Pitate se kakvi detalji? 

Na primer, poklončić koji gost može poneti sa sobom kao uspomenu na venčanje. To može da bude ram sa ispisanim ili ugraviranim datumom – odlična dopuna fotografijama sa venčanja! Ima još puno maštovitih detalja koje možete pokloniti svojim gostima kao suvenir. 

Osim poklončića, detalji kao što su drugačiji cvetni aranžmani za svaki sto (držite se istog stila i boja), ili salvete sa vezom prezimena mladenaca, kao i mnoge druge kreativne stvari, mogu biti u funkciji detalja koji obaraju s nogu. Bitno je da je unikatno, kreativno i da se trud prepoznaje. 

Evergreen muzički repertoar za dobru zabavu

Teško da svi gosti koje ste pozvali na svadbu imaju isti muzički ukus. Umesto da se oko repertoara sa bendom dogovarate tako što ćete tražiti po malo od svakog muzičkog žanra – birajte evergreen muzičke hitove sa kojima nema greške. Ovo je najbolja receptura za veselu svadbu, punu igre i zabave! 

Pripremite ček-listu da ništa ne zaboravite

Najbolji savet za organizaciju bilo kog događaja je optimalna, temeljno osmišljena ček-lista, koja će vam sve vreme praviti društvo prilikom organizacije i realizacije, sve vreme vas podsećajući na šta sve ne biste smeli da zaboravite.

Od početka do samog kraja organizacije, pratite svoju ček-listu i podsećajte se na to šta je tačno ostalo uraditi, šta ste završili, a šta je za kad već isplanirano da se završi. Korisno je da ček-listi dodate i vremenski rok potreban za izvršenje zadataka, te tako sve vreme imate sliku o vremenu koje vam je potrebno da organizaciju venčanja privedete kraju. 

Angažovanje profesionalne agencije za organizaciju venčanja vrlo je korisno, zbog uštede vremena na ovom polju, ali nikako ne znači da ne treba da učestvujete u organizaciji i pratite planiranje korak po korak – biće korisno, a i zabavno! Želimo vam veličanstveno i sasvim nezaboravno venčanje!