Složni zaposleni

Korporativne proslave često se organizuju za najrazličitije prilike, odnosno uz brojne povode. Od godišnjice rada, odnosno rođendana kompanije ili korporacije, preko proslavljanja poslovnog uspeha, pa sve do novogodišnje proslave – uvek je tu dobar razlog za slavlje. 

Dok će svi pozvani sigurno uživati na proslavi, onaj na kome je da je organizuje – zna koliko posla je pred njim. Zato se organizacija korporativnih proslava često prepušta profesionalcima, no ako ipak niste to učinili – ne brinite! 

Istražili smo umesto vas, te vam u nastavku teksta nudimo najbolje savete za organizaciju korporativne proslave za pamćenje! 

Postavite jasan cilj korporativne proslave

Kao što smo naveli, korporativna proslava može se organizovati iz najrazličitijih razloga. Istovremeno, ona može imati samo jedan cilj. Savetujemo da ga jasno definitišete pre nego što se upustite u organizaciju korporativne proslave.

Cilj korporativne proslave može biti jednostavna želja da se zaposleni dobro provedu. Cilj može da bude i promocija proizvoda ili usluge kompanije, želja kompanije za stvaranjem novih poznanstava i potencijalnih saradnja, objava novih (obično dobrih) vesti, kao i impresioniranje potencijalnih klijenata.

Kada jasno postavite cilj korporativne proslave pre nego što prionete na njenu organizaciju, on će vas voditi kao glavna ideja kroz čitav proces i tako vam biti od pomoći za organizaciju ostalih elemenata proslave.

Odaberite pravi datum za održavanje korporativne proslave

Pre svega – odaberite datum. 

Profesionalni organizatori događaja znaju koliko je teško odabrati pravi datum za proslavu. Datum treba da bude odabran tako da odziv pozvanih gostiju bude što veći. Pri odabiru datuma, važno je uzeti u obzir sastanke, radno vreme i sve poslovne obaveze u samoj korporaciji, a ako znate radno vreme saradnika – i njihovu agendu.

Tako ćete obezbediti to da zaposlene ne sprečavaju radne obaveze od odlaska na korporativnu proslavu, te da veći broj njih može da dođe. Ne zaboravite – slanje pozivnica ranije mnogo je bolje od kasno upućenih poziva. Ovako ćete na vreme “rezervisati” ovo vreme kod svih pozvanih, te sebi umanjiti šanse da neko od njih isplanira nešto drugo u vreme vaše korporativne proslave.

Znajte svoj budžet i držite ga se

Staranje o budžetu za organizaciju poslovne proslave ume da bude zeznuto. Budžet će biti određen u zavisnosti od veličine kompanije, planiranog broja gostiju, cilja proslave i velikodušnosti menadžmenta. 

Budite pažljivi prilikom trošenja ovog novca, jer ne želite da vam ga na kraju zafali. Odvojite 90% sume i računajte da je to sav raspoloživi budžet koji imate. 10% ostavite sa strane, nek to budu sredstva “za svaki slučaj”.

Uzmite u obzir vremenske uslove

Moguće je da ste sa organizacijom događaja krenuli i nekoliko meseci ranije. Ne zaboravite da pratite vremensku prognozu za datum u kome planirate da priredite korporativnu proslavu. Od vremenskih uslova zavisi puno toga, a najviše – prostor za proslavu. 

Pre svega, naravno da ne treba birati otvoreni prostor, ako se vaša proslava planira za jesenje ili zimske dane. Takođe, ako se za taj dan najavljuju padavine – ne želite da vaše goste terate da dolaze do lokacija smeštenoj na gradskoj periferiji. Dobri organizatori događaja idu u detalje pa se trude da i stvari kao što je osvetljenje na proslavi prilagode vremenskim pilikama. 

Organizacija zakuske za korporativnu proslavu

Tip hrane za koji ćete se odlučiti, zavisi od različitih faktora. Na primer, koji je cilj proslave, kakav je imidž korporacija (elegantan, hipsterski..), u koje vreme će se proslava organizovati, na kom mestu i sa kojim budžetom. 

Puno mesta u kojima možete organizovati korporativne proslave u svojoj ponudi već ima ketering za proslave. Hrana se ili pravi na ovom mestu, a može se i naručiti. Napravite izbor po svojoj preferenciji i sigurno će ova korporativna proslava proteći fenomenalno!

Uz ove savete – korporativna proslava koju organizujete pamtiće se još dugo, a verovatno se i prepričavati sa najlepšim uspomenama!